U prvom tromjesečju ove godine u Hrvatskoj je zabilježeno preko 3 milijuna turističkih noćenja

Tijekom prva tri mjeseca najviše su noćenja ostvarili gosti s domaćeg tržišta (preko 962 tisuće noćenja), a zatim slijede Slovenci (preko 285 tisuća noćenja), Nijemci (279 tisuća noćenja) te Austrijanci (preko 250 tisuća noćenja)

Prema početnim podacima sustava eVisitor, koji obuhvaća turistički promet u komercijalnim i nekomercijalnim projektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je od siječnja do kraja ožujka zabilježeno više od 1,1 milijun dolazaka te preko 3 milijuna noćenja.

Stoga, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, bilježi se rats od 16 posto u dolascima i 15 posto u noćenjima.
Od toga je na Jadranu zabilježeno 2,2 milijuna noćenja, što je povećanje od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je na kontinentu ostvareno više od 415 tisuća noćenja, što predstavlja rast od 7 posto. Tijekom prvog kvartala, u gradu Zagrebu je zabilježeno 440 tisuća noćenja, što je rast od 5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“Hrvatska je u prvom kvartalu ostvarila odlično prolazno vrijeme, bilježimo stabilan i dvoznamenkasti rast prometa što je direktan pokazatelj jačanja naše ukupne ponude u predsezoni, odnosno sve bolje prepoznatljivosti hrvatskih destinacija kao cjelogodišnjih i atraktivnih odredišta. Upravo su razdoblja pred i posezone dijelovi godine u kojima hrvatski turizam može najviše napredovati kada govorimo o održivom i kvalitetnom rastu, a u tom smjeru idu i sve naše aktivnosti definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom, koji za konačni cilj ima pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne i sigurne destinacije u niši između standarda i premiuma. Drugim riječima, usmjereni smo na skupine gostiju različitih potreba i motiva putovanja, odnosno na turiste koji traže zanimljive destinacije i ponude, bijeg i odmor od svakodnevnih rutina te autentična iskustva”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Kada turistički rezultat Hrvatske segmentiramo po županijama, u prvom je kvartalu najviše noćenja ostvareno u Istri (772 tisuće noćenja), na Kvarneru (534 tisuće noćenja) te u Splitsko-dalmatinskoj županiji (333 tisuće noćenja), a gledano prema destinacijama u Zagrebu, Rovinju, Dubrovniku, Splitu, Opatiji, Poreču te Zadru.

“Pozitivni trendovi koje bilježimo u turizmu, od fizičkih pa do financijskih pokazatelja, rezultat su sustavnog rada i svih aktivnosti koje smo poduzeli u posljednjem razdoblju kako bismo hrvatski turizam usmjerili prema cjelogodišnjem i održivom razvoju. Podatak da već drugu godinu zaredom bilježimo rekordnu posjećenost u predsezoni potvrda je da nas turisti već prepoznaju kao cjelogodišnju destinaciju, ali i da naše destinacije u tom razdoblju nude sve više sadržaja i bogatiju ponudu. Vjerujem kako će se uz daljnju angažiranost cijelog sektora te uz snažnu podršku Vlade, koju je turistički sektor u svim segmentima imao od prvoga dana, nastaviti i ovi pozitivni trendovi, koji Hrvatsku čine poželjnom destinacijom tijekom cijele godine, i destinacijom koja osluškuje želje i potrebe turista, ali i lokalnog stanovništva, jer samo na taj način i dalje možemo imati uspješan turizam i u budućnosti”, istaknula je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

Gledano prema tržištima, tijekom prva tri mjeseca najviše su noćenja ostvarili gosti s domaćeg tržišta (preko 962 tisuće noćenja), a zatim slijede Slovenci (preko 285 tisuća noćenja), Nijemci (279 tisuća noćenja) te Austrijanci (preko 250 tisuća noćenja). Kada pak promatramo realizirana noćenja po vrstama smještajnih objekata, najaviše je noćenja ostvareno u hotelima (1,7 milijuna noćenja), objektima u domaćinstvu (638 tisuća noćenja) te u kampovima (151 tisuća noćenja).

Tijekom produženog uskrsnog vikenda zabilježeno je više od 380 tisuća noćenja. Također, prema prvim podacima sustava eVisitor također pokazuju kako je u Hrvatskoj tijekom produženog uskrsnog vikenda, odnosno u razdoblju od 29. ožujka do 1. travnja ostvareno 120.436 dolazaka i 380.970 noćenja. Najviše gostiju tijekom produženog uskrsnog vikenda u Hrvatskoj bili su domaći gosti, koji su činili najbrojniju skupinu, dok je također zabilježen značajan broj gostiju s tržišta Njemačke, Austrije, Italije, Slovenije, Slovačke i dr.

Od smještaja su najtraženiji bili hotelski kapaciteti, a kada gledamo po destinacijama, najviše gostiju za produženi vikend imali su Poreč, Dubrovnik, Zagreb, Rovinj te Split.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Počeo novi ciklus Staropramen večera uz chefa Melkiora Bašića

Chef Melkior Bašić i Staropramen započeli su gastro turneju...

Turistički vlak kao novo iskustvo istraživanja Parka šume Jankovac

Jesen donosi atraktivne novitete u Parku prirode Papuk, a...

Sladoled od vanilije s maslinovim uljem: Savršeni spoj slatkog i slanog

Klasični sladoled od vanilije s modernim dodatkom meda, maslinovog...

Turneo osigurao 2 milijuna eura od američkih investitora za širenje inovativne tehnologije u turizmu

Start-up hrvatskih osnivača nastavlja globalnu ekspanziju kako bi omogućio...