ORKA Grupa: Novi lider na domaćem tržištu maloprodaje i veleprodaje delikatesne hrane

Četiri domaće tvrtke udružile su snage u sektoru hrane i pića s vizijom postati ključni igrači na tržištu

Dobro poznata društva Bosnić, Fisherija, Slavonica i LU-MA Ekskluziv povezali su se u ORKA Grupu kako bi zajednički osnažili tržišnu poziciju u sektoru hrane i pića. U svom okrilju imaju i poznate brendove Fisherija, the meat, Mesoprerada i Wine&Friends.

“ORKA Grupa zapošljava više od 200 ljudi s godišnjim prihodom od oko 40 milijuna eura i stalnim rastom. Sinergija društava će omogućiti daljnji snažniji rast svih naših brendova, smanjenje troškova poslovanja i iskorak na nova tržišta”, rekao je predsjednik Uprave Orka Grupe Marko Burazin na predstavljanju održanom u vinoteci i wine baru Wine&Friends, jednom od poznatih brendova Grupe.

Jedan od osnivača ORKA Grupe i član Uprave, Ivan Bosnić istaknuo je ambicije: “ORKA Grupu pozicionirati i kao lidera tržišne transformacije te biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu, pouzdanost i inovaciju.” Dodao je da Grupa ostvaruje 70 % prihoda kroz veleprodaju, a 30 % kroz više od 20 vlastitih maloprodajnih lokacija.

“Strategija ORKA Grupe je pružiti kvalitetu i vrijednost za novac, podizati iskustvo kupnje na novu razinu i pomagati partnerima optimizirati poslovanje. Uz širok asortiman proizvoda Grupa nudi kvalitetu, količinu i kontinuitet te kao takva je pouzdan partner.”, pojasnila je Ana Matijević, prokuristica.

“ORKA Grupa je dovoljno velika da bude ozbiljan partner, a s druge strane fleksibilna i brzo prilagodljiva zahtjevima kupaca. Kroz kontinuirane inovacije i ulaganja u infrastrukturu, osiguravamo visoku učinkovitost i optimizaciju logističkih procesa”, objasnio je Branimir Brzić, član Uprave.

ORKA Grupa nudi raznolik asortiman proizvoda koji uključuje meso, ribu, vina, mliječne proizvode.

ORKA Grupa nastoji izgraditi još jača i stabilnija partnerstva s postojećim i potencijalnim partnerima koji su spremni na ostvarenje zajedničkih ciljeva.

Na druženju u Wine&Friends je predstavljen i ambasador Grupe, chef Deni Srdoč s dvije Michelinove zvjezdice u dva restorana, koji je za ovu prigodu pripremio četiri slijeda jela koristeći asortiman hrane ORKA Grupe, a posluživala su se vina strateških partnera Grupe.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Ekskluzivna večera u restoranu 7 Seas s Michelin chefovima

Restoran 7 Seas postaje kulinarsko središte ljeta Ovog ljeta restoran...

Narudžba kebaba u Hrvatskoj: Jeste li znali da ih se pojede 1500 dnevno?

Narudžba kebaba u Hrvatskoj ne pokazuje znakove usporavanja. U...

Nikola Tesla pozdravlja posjetitelje Ličko-senjske županije kroz 17 digitalnih lokacija

Digitalni projekt povodom 169 godina od Teslinog rođenja Ličko-senjska županija...

Najboljim hrvatskim restoranima svečano uručena MICHELIN priznanja za 2025. godinu

U utorak, 8. srpnja 2025., na tvrđavi sv. Ivana...