Šest brendova za šest različitih vrsta gostiju
Aminess Hotels & Resorts, jedna od najbrže rastućih turističkih kompanija u Hrvatskoj, predstavila je novu brend arhitekturu kojom svoje objekte svrstava u šest specijaliziranih brendova. Cilj je pružiti personalizirano iskustvo gostima kroz jasno definirane segmente ponude.
Rastući portfelj u deset jadranskih destinacija
S prisustvom u čak deset destinacija duž jadranske obale, uključujući nove akvizicije na Braču i Hvaru, Aminess sada upravlja s 29 objekata. Nova Aminess brend struktura omogućuje dodatnu diferencijaciju na tržištu i unaprjeđenje kvalitete usluge, istaknuo je predsjednik Uprave Mladen Knežević.
Četiri hotelska brenda – svaki s jedinstvenim karakterom
Laurel
Luksuz i sofisticiranost – brend za goste koji traže ekskluzivan odmor, vrhunsku uslugu i komfor.
Younique
Personalizirani pristup i nesvakidašnje iskustvo – za one koji žele autentičnost s visokom razinom usluge.
Vival
Savršena ravnoteža aktivnosti i opuštanja – idealno za obitelji i ljubitelje dinamičnog odmora.
Maradiso
Pristupačni, autentični hoteli uz more – izvrsna vrijednost za novac i mediteranski ugođaj.
Dva kamping brenda – za različite stilove odmora u prirodi
Aminess Style Camping
Premium kampovi s visokom razinom komfora i vrhunskom gastronomijom – spoj prirode i luksuza.
Aminess Planet Camping
Kampovi za aktivne goste i obitelji – fokus na aktivnosti na otvorenom i sadržaje za djecu.

Strateška odluka za dugoročnu održivost
Nova brend arhitektura omogućava Aminessu konzistentnu uslugu, jednostavnu prilagodbu objektima različitih karakteristika i lakšu integraciju u nove destinacije. Također je osmišljena kako bi olakšala suradnju s partnerima i dodatno ojačala tržišnu poziciju kompanije.
Aminess brend struktura potvrđuje svoju lider poziciju u hrvatskom turizmu, odgovarajući na suvremene potrebe tržišta i stvarajući temelje za budući rast i širenje poslovanja.