Boogie Bakery osniva tvrtku Boogie Technology!

Boogie Bakery osniva tvrtku za razvoj tehnologija i umjetne inteligencije u prehrambenoj industriji te zapošljava stručnjake za rad u Hrvatskoj i New Yorku

Hrvatski prehrambeni brend Boogie Bakery ide je korak dalje u razvoju i osniva tvrtku Boogie Technology za razvoj tehnologija i umjetne inteligencije u prehrambenoj industriji. Upravo zapošljavaju inženjere automatike, strojarstva, mehatronike i data scientiste. Svi novi zaposleni dobit će priliku raditi iz Hrvatske ili novih ureda koji su u pripremi u New Yorku.

“Ideja za Boogie Technology je došla odavno. No, čekao se prvi trenutak da se iz hobija te odjela u sklopu Boogie Bakery-a dođe u mogućnost da se otvara zasebna tvrtka koja ima za zadatak razvoj naprednijih rješenja za upravljanje proizvodnjom i primjenu umjetne inteligencije u prehrambenoj industriji!” – otkriva Karlo Vulin i dodaje: “Prije svega, tvrtka će biti fokusirana na automatizaciju i skaliranje sourdough proizvodnje. Uz napomenu da smo mi uvijek fokusirani na spontanu fermentaciju, odnosno jedinu pravu zanatsku tehniku sourdough proizvodnje!”

Oni već neko vrijeme razvijaju uređaje poput fermentora koji im omogućuju pametnije vođenje fermentacije i skaliranje sourdough proizvodnje. Sada šire projekt na ostale sklopove u industriji koje treba “opametiti” i povezati u jedno rješenje s umjetnom inteligencijom.

“Okupili smo vrhunski tim domaćih stručnjaka iz različitih industrija i najrenomiranijih naših tvrtki koji su s nama na projektu kao kolege, mentori ili vanjski suradnici. Već imamo suradnje s laboratorijima na Prehrambeno – biotehnološkom fakultetu te Institutu Ruđer Bošković. Naš tim je malen, što je izvrsna prilika za sve koji nam se prijave za rad, da budu bitni i sudjeluju u razvoju nečeg bitnog, a dinamika u samoj tvrtki je odlična!”, govori Vulin.

Uskoro u Americi, a zatim i u Pakoštanima kreće izgradnja novih pogona čiji cilj je potpuna automatizacija – od proizvodnje, skladištenja do backofficea. Boogie Bakery je krajem 2024. dobio i SPIN projekt financiran iz sredstava EU u ukupnoj vrijednosti od 2,5 milijuna eura, a uz to projekt se financira i vlastitim sredstvima.

Boogie Bakery je dobio i novo veliko međunarodno priznanje. Od sada su, omiljeni nam pekarski proizvodi, dio ponude na letovima američkog Delta Airlinesa. Jedan od najvećih svjetskih avio prijevoznika prepoznao je kvalitetu sourdough peciva, koja su na svim njihovim letovima iz SAD-a u Europu i povratno u prvoj i business klasi. Ovo je novo veliko priznanje hrvatskoj kvaliteti i znanju.

Boogie Bakery kao jedini svjetski proizvođač 100 % zanatskog sourdougha na automatskim linijama širi svoju proizvodnju zbog novih projekata koji su dogovoreni. U prosincu je tako isporučen i prvi kontejner u Dubai čime su obilježili početak isporuka na zaljevske zemlje. Ovaj mjesec će se pak predstaviti na The SFA Winter Fancy Food Showu u Las Vegasu, u veljači na izložbi Gulffoodu 2025., a u travnju na F&B @ Sea u Miamiu.

Uz navedeno, hrvatski proizvodi iz Boogiea nalaze se u najpoznatijim hotelima i restoranima u SAD-u, kao i u caterinzima New Yorške burze, Madison Square Gardenu i drugim institucijama diljem Amerike, na čijem tržištu prisutnost raste iz mjeseca u mjesec. Uz dosadašnji Panettone, u prva tri mjeseca ove godine, kreću i isporuke kruha i peciva u Švicarsku i Veliku Britaniju.

Prijave primaju na karijera@boogiebakery.com, a svi zainteresirani detalje o otvorenim pozicijama i detaljima prijave mogu pročitati na linku https://www.boogiebakery.com/hr/karijere.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Europska elita gelata spremna za Svjetsko prvenstvo 2026.!

Njemačka, Francuska, Italija i Belgija osigurale plasman na prestižno...

Ekskluzivni Wine VIP Event u Zagrebu: Spoj vrhunskih vina i gastronomskih delicija!

Najbolji proizvođači i ugostiteljski brendovi na jednom mjestu NAPISAO: TOMISLAV RADIĆ Wine...

Mladi kao pokretači održivog turizma i klimatske prilagodbe

Stručnjaci educirali mlade u Velikoj Gorici o ključnim izazovima...

Hrvati petkom ne odustaju od pizze, a u Miamiju se jede ona od 12.000 $

Boltovo istraživanje otkriva navike ljubitelja brze hrane - dok...