Zadarski Maraschino: Hrvatski klasik koji osvaja luksuzne barove i hotele Dubaija

Tradicionalni liker od višnje maraške, simbol zadarske baštine, pronašao je mjesto u najprestižnijim lokalima Ujedinjenih Arapskih Emirata zahvaljujući suradnji s vodećim distributerom MMI

Kvalitetu i jedinstvenost zadarskog Maraschina Europa je spoznala još prije dva stoljeća, a ove je godine ovaj hrvatski proizvod doživio ekspanziju prema potpuno novim tržištima i repozicioniranje na svjetskoj barskoj sceni. Maraska je početkom godine dogovorila distribuciju Maraschina u Ujedinjene Arapske Emirate s jednim od najvećih distributera jakih alkoholnih pića na tim prostorima, Maritime and Mercantile International-MMI.

Pod vodstvom Stanić grupe Maraska je ostvarila odlične uspjehe na zahtjevnom i kompetitivnom tržištu UAE. Maraschino je oduševio Dubai, strateški vrlo važnu međunarodnu točku poslovanja i putovanja, čija je barska i klupska scena jedna od najboljih u svijetu. Godinu dana nakon prve isporuke zadarski Maraschino možete popiti u jedinom svjetskom hotelu sa sedam zvjezdica, Burj Al Arabu.

“Ovo smatramo uistinu velikim uspjehom koji je došao kao posljedica napornog rada i vrlo dobro posložene poslovne strategije. Naš imperativ za ovu godinu bio je korak po korak pozicionirati Maraschino na svjetsku mixology scenu i smatram da smo s otvaranjem ovog novog tržišta napravili korak u pravom smjeru. Još nas čeka mnogo posla, ali imamo vrhunski proizvod koji se odlično uklopio u barsku scenu Dubaija, gdje je vrlo brzo prepoznata njegova kvaliteta i unikatnost”, izjavila je direktorica marketinga Stanić grupe, Nina Christina Stanić.

Da se upornost, vizija i kvalitetna poslovna strategija isplate dokaz je ekspanzija koju je zadarski Maraschino doživio na bliskoistočnom tržištu. Trenutačno je dostupan na 68 lokacija u Dubaiju i 10 lokacija u Abu Dabiju, ali Maraska tu ne planira stati. Uskoro je u najavi veliki božićni ručak na kojem će sudjelovati predstavnici MMI-a te ostali partneri i klijenti, a već početkom nove godine održat će se Maraska Cherry Blossom natjecanje barmena. Glavna nagrada putovanje je u Hrvatsku i posjet Maraskinom višnjiku u vrijeme cvjetanja.

Za popularnost zadarskog likera zaslužni su i brojni Maraschino Master Classovi koji su tijekom cijele godine održavani u eminentnim barovima i restoranima u Dubaiju. Prvi među njima održan je u poznatom restoranu Soul Kitchen u Business Bayu gdje je zadarski Maraschino predstavljen barmenima najpopularnijih restorana i barova. Nakon Soul Kitchena uslijedili su Master Classovi u luksuznom lancu hotela Shangri La u Abu Dabiju te u barovima MMI i Al Hannah. Uspješnu godinu zaključili su ekskluzivnom zabavom u Gilt Sky Baru u hotelu Burj Al Arab u Dubaiju, gdje se tražilo mjesto više kako bi se uživo vidjela magija svjetski poznatog barmena Vitalija Kolpina koji je mnogim okupljenima pokazao kakva se čarolija može izvesti s Maraschinom u koktelima.

Stanić Grupa prisutna je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata već cijelo desetljeće s brendom Juicy sokova, a od ove godine i poznati zadarski liker zavladao je njihovom barskom scenom. Maraschino se izvozi u Rusiju, Australiju, Ujedinjeno Kraljevstvo, Brazil, Njemačku, Italiju, Cipar, Dansku i države u regiji, a trenutačno su najveće pojedinačno izvozno tržište, Sjedinjene Američke države. Strategija Stanić grupe i Maraske je širiti izvozna tržišta te vratiti najpoznatijem hrvatskom likeru zasluženo mjesto na vrhu svjetske scene jakih alkoholnih pića.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Vinski trendovi 2025: Novo doba u vinskom svijetu

Što nas čeka? Lagana vina, održivost i povratak provjerenim...

Premijera Mladih Malvazija: Vinistrin 13. En Primeur u Zagrebu

Oko 70 istarskih vinara 10. veljače u hotelu Esplanade...

Bečki Würstelstand: Srce ulične kulture koje je osvojilo UNESCO

Ikonični kiosci s kobasicima postali su simbol bečkog duha...

GORAN VRABEC:”Ljuto nije kazna, već pojačivač okusa svakom jelu”

Goran Vrabec, mladi poljoprivrednik i osnivač brenda "Volim ljuto",...