Iskoristite Air France i KLM promotivne ponude za interkontinentalne letove

Rendezvous i KL Real Deal Days donose povoljnije letove iz Hrvatske prema top svjetskim destinacijama

Air France i KLM lansirali su posebne promotivne kampanje Rendezvous i KL Real Deal Days, omogućujući putnicima iz Hrvatske povoljnije putovanje do popularnih svjetskih odredišta u svim klasama: ekonomskoj, poslovnoj i premijum kabini.

Destinacije uključene u promotivnu ponudu obuhvaćaju brojna odredišta, kao što su New York, Boston, Mexico City, Atlanta, Rio de Janeiro, Singapur, Šangaj i Johannesburg.

Letovi iz Hrvatske po promotivnim cijenama odnose se na razdoblje od 9. do 29. siječnja 2025.

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku i uživajte u prepoznatljivoj kvaliteti usluge Air Francea i KLM-a, bilo da putujete poslovno, na odmor ili kako biste istražili nove kulture.

Razdoblja putovanja razlikuju se ovisno o destinaciji, stoga je preporučljivo provjeriti uvjete, točne cijene i datume putovanja na web stranici te rezervirati karte što prije.

Rezervacije i dodatne informacije dostupni su na službenim stranicama Air France-a i KLM-a: www.airfrance.hr, KLM.com

O Air France-u
Od 1933. Air France predstavlja i ističe Francusku diljem svijeta. S aktivnostima orijentiranim na prijevoz putnika, tereta i održavanje zrakoplova, Air France je vodeći europski zrakoplovni prijevoznik. Njegovu radnu snagu čini više od 38.000 zaposlenika koji su svakodnevno posvećeni pružanju jedinstvenog putničkog iskustva svakom putniku.

Air France, KLM Royal Dutch Airlines i Transavia čine Air France-KLM Grupu. Grupa se oslanja na svoja snažna čvorišta u Parizu-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol kako bi ponudila veliku međunarodnu mrežu. Njihov program vjernosti Flying Blue ima preko 20 milijuna članova. Air France i KLM su članovi alijanse SkyTeam koja ima ukupno 19 članica zrakoplovnih kompanija.

Air France je postavio ambiciozne ciljeve održivog razvoja i radi na smanjenju i podršci projektima koji apsorbiraju i pohranjuju ugljik iz atmosfere u prirodnim spremnicima ugljika. Kao dio programa Air France ACT, tvrtka se obvezala smanjiti svoje emisije CO2 po putniku-kilometru za 30 % do 2030. u odnosu na 2019. godinu, što znači -12 % apsolutne emisije CO2. Ova ambicija je podržana velikim ulaganjima u obnovu flote s novim generacijama učinkovitijih zrakoplova, razvoj korištenja održivijih goriva za zrakoplovstvo i generalizaciju ekološkog pilotiranja.

O KLM-u
Više od stoljeća, KLM povezuje ljude međusobno i sa svijetom. Deseci milijuna kupaca biraju KLM svake godine, bilo za poslovna putovanja, odmor, posjete prijateljima ili obitelji, studiranje u inozemstvu itd. Trudimo se pomoći im da ugodno putuju – stvarajući značajne veze s ljudima, mjestima i iskustvima na svakom koraku putovanja.

160 destinacija u KLM mreži povezuje Nizozemsku sa svim ključnim ekonomskim regijama svijeta i predstavlja snažan gospodarski motor. Istovremeno, KLM preuzima odgovornost za utjecaj na okoliš, uvjereni da zrakoplovstvo mora postati održivije. Svakodnevno poduzimamo velike i male korake prema postizanju ovog cilja kako bismo i u budućnosti bili velika zrakoplovna kompanija usmjerena na naše putnike.

KLM Royal Dutch Airlines je dio Air France–KLM Grupe. KLM je također član globalne alijanse SkyTeam, koja ima 19 članica zrakoplovnih kompanija. Za više informacija o KLM-u, posjetite KLM.com, KLM Newsroom, Facebook, Instagram or LinkedIn

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Vinski trendovi 2025: Novo doba u vinskom svijetu

Što nas čeka? Lagana vina, održivost i povratak provjerenim...

Premijera Mladih Malvazija: Vinistrin 13. En Primeur u Zagrebu

Oko 70 istarskih vinara 10. veljače u hotelu Esplanade...

Bečki Würstelstand: Srce ulične kulture koje je osvojilo UNESCO

Ikonični kiosci s kobasicima postali su simbol bečkog duha...

GORAN VRABEC:”Ljuto nije kazna, već pojačivač okusa svakom jelu”

Goran Vrabec, mladi poljoprivrednik i osnivač brenda "Volim ljuto",...