Zajedno za čišće rijeke: Lidl i partneri ponovno u akciji čišćenja Kupe

Lidl Hrvatska, uz podršku inicijative Čisto podzemlje i Kluba za podvodne aktivnosti Karlovac, organizirao je akciju uklanjanja otpada iz rijeke Kupe. Ove godine izvučeno je gotovo tri kubika smeća, što je drugi uzastopni doprinos volontera u sklopu globalnog projekta Schwarz grupe, River Cleanup Collective-Together for Cleaner Rivers.

20-ak volontera – članova inicijative Čisto podzemlje i Kluba podvodnih aktivnosti iz Karlovca u subotu je sudjelovalo u akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. Ronioci su tako iz rijeke izvadili gotovo 3 kubika raznog smeća – plastike, metala, gume, pa čak i jedan bicikl. Sudionici akcije su iskoristili priliku i još jednom pozvali građane da ne bacaju smeće u rijeke, ali i prirodu općenito, već isključivo na za to predviđena mjesta.

“Ponosni smo na aktivnu i dugoročnu suradnju s inicijativom Čisto podzemlje na raznim projektima pa nas tako veseli što smo ponovno dali podršku ovoj akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. U Lidlu Hrvatska nastavljamo i dalje predano raditi na brojnim društveno-odgovornim inicijativama za provedbu strategije REset Plastic, kako bismo doprinijeli uklanjanju plastike iz okoliša i ukazali na važnost zaštite i očuvanja našeg planeta”, istaknula je voditeljica CSR-a i održivosti Lidla Hrvatska, Lana Jugo.

“Vode u krškim područjima povezuju nadzemlje i podzemlje, čineći jedinstven sustav koji štitimo za buduće generacije. Zbog toga, uz brojne špilje i jame, nastavljamo s čišćenjem naših rijeka od bačenog otpada, a naša druga akcija čišćenja Kupe, u suradnji s lokalnim ronilačkim klubom je odličan doprinos zaštiti voda u Hrvatskoj”, rekao je ovom prilikom, voditelj inicijative Čisto podzemlje, Ruđer Novak.

Grupa Schwarz, koja je s maloprodajnim lancima Kauflandom i Lidlom, jedan od najvećih međunarodnih trgovaca, svjesna je svoje odgovornosti prema okolišu. Zato je razvijena globalna strategija REset Plastic unutar koje se kontinuirano provode projekti koji za cilj imaju čišći okoliš s naglaskom na reduciranje plastike. Unutar te strategije je prije tri godine pokrenut i projekt “River Cleanup Collective – Zajedno za čišće rijeke”.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Hrvati petkom ne odustaju od pizze, a u Miamiju se jede ona od 12.000 $

Boltovo istraživanje otkriva navike ljubitelja brze hrane - dok...

PIK šunka osigurava više od 57 milijuna pizza godišnje

Povodom Svjetskog dana pizze, PIK Vrbovec ponosno ističe nevjerojatne...

Dorina Love Notes – Slatki trenuci ljubavi u svakom zalogaju

Mali znak pažnje i osmijeh u trokutastom pakiranju -...

Split postaje središte vrhunske gastronomske edukacije!

Oliva Allegra pokreće ambicioznu investiciju i izlazi na međunarodnu...