Best Stay 2025: Generacija Z i tehnologija mijenjaju hotelijerstvo

Više od 300 stručnjaka u Zagrebu raspravljalo o budućnosti industrije pod motom Perfecting Profitability

Prošlog tjedna, Zagreb je postao središte hotelijerske industrije. Na konferenciji Best Stay okupilo se više od 300 hotelijerskih stručnjaka s ciljem stjecanja novih znanja i vještina pod motom “Perfecting profitability”.

Tijekom dva dana vrhunskih sadržaja, panela i radionica sudionici su imali priliku istražiti inovativne pristupe, razmijeniti najbolje prakse s kolegama u industriji i razvijati strategije za budućnost poslovanja vlastitih organizacija.

Osim izlaganja Anthonya Melchiorria, koji je naglasio važnost i konzistenciju vrhunske usluge za stvaranje profita, fokus je stavljen i na budućnost hotelijerske industrije iz perspektive tehnologije i zapošljavanja.

Dr. Ian Yeoman je u svom predavanju istaknuo pozitivan trend korištenja tehnologije u industriji, posebno u kontekstu automatizacije i umjetne inteligencije, koje već sada značajno mijenjaju način poslovanja i u hotelijerstvu. Iako sama tehnologija donosi brojne prednosti, naglasio je da ljudski element ostaje ključan za stvaranje personalizirane usluge koja čini gostoprimstvo nezaboravnim. “Tehnologija nije neprijatelj. Ključ je pronaći balans – kako je koristiti za redizajn operacija, poboljšanje učinkovitosti i stvaranje novih iskustava, istovremeno čuvajući temeljne vrijednosti hotelijerstva.” Naglasio je i dodao kako će tehnologija, osim što će smanjiti opseg posla za neke od hotelskih radnih mjesta, istovremeno stvoriti neka potpuno nova.

Osim inspirativnih predavanja, ovogodišnji Studentski izazov donio je jedinstvenu priliku mladim talentima da predstave svoje projekte i ideje stručnom žiriju. Pet finalista odabranih između više od 20 prijavljenih imalo je priliku staviti se u ulogu General Managera i predstaviti svoju viziju strategije zapošljavanja Generacije Z. Pobjednik, Jakov Adžam iz Ugostiteljsko turističke škole Osijek, istaknuo je kako je prilagodba potrebama mlađih generacija i ulaganje u zaposlenike sigurna motivacija za pružanje vrhunske usluge, ali i zadržavanje hotelijerskog kadra.

Budućnost hotelijerstva bit će oblikovana ljudima koji razumiju tehnologiju, ali nikada ne zaboravljaju srž industrije – ljudski kontakt, personaliziranu uslugu i stalnu potrebu za usavršavanjem. Best Stay je, tijekom deset godina postojanja, postao ključna točka na kojoj se susreću vizije, ideje i prilike, vodeći hotelijersku industriju prema održivoj i uspješnoj budućnosti.

Kroz kontinuiranu inspiraciju, inovacije i multidisciplinarnu suradnju, ovaj događaj neizostavna je platforma koja postavlja smjernice razvoja hotelijerstva.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Ekskluzivna večera u restoranu 7 Seas s Michelin chefovima

Restoran 7 Seas postaje kulinarsko središte ljeta Ovog ljeta restoran...

Narudžba kebaba u Hrvatskoj: Jeste li znali da ih se pojede 1500 dnevno?

Narudžba kebaba u Hrvatskoj ne pokazuje znakove usporavanja. U...

Nikola Tesla pozdravlja posjetitelje Ličko-senjske županije kroz 17 digitalnih lokacija

Digitalni projekt povodom 169 godina od Teslinog rođenja Ličko-senjska županija...

Najboljim hrvatskim restoranima svečano uručena MICHELIN priznanja za 2025. godinu

U utorak, 8. srpnja 2025., na tvrđavi sv. Ivana...