35 godina tradicije: Stiglo je umjetničko izdanje Ožujskog Božićnog piva!

Zagrebačka pivovara obilježava blagdansku sezonu svojim 35. izdanjem Božićnog piva, čiji dizajn ove godine potpisuje umjetnica Mateja Kovač

Zagrebačka pivovara i ove godine, 35. put za redom, predstavlja svoje blagdansko izdanje piva – Ožujsko Božićno. Kao i svake godine do sada, i ovogodišnje limitirano izdanje omiljenog piva poslužilo je kao inspiracija za novo malo umjetničko djelo. Naime, ove godine Ožujsko Božićno, dostupno u limenci, dolazi s novim dizajnom koji potpisuje umjetnica Mateja Kovač, akademska slikarica i ilustratorica.

Mateja je magistrirala na Studiju slikarstva Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, a s obzirom na to da je njezin početak u ilustraciji bio neovisan o izdavaštvu i grafičkom dizajnu, imala je slobodu razvijati ilustracije u specifičnom stilu – kao samostalne umjetničke proizvode.

“Moj proces rada obično započinje istraživanjem različitih smjerova – najčešće paralelno stvaram razne kombinacije elemenata, boja i kompozicija, tražeći ono što najbolje odražava ideju. Kada sam zadovoljna postignutim, zajedno s klijentom biram najbolju verziju koju nastavljam dorađivati. Posebno sam sretna što je odabran motiv ‘Ulični svirači’, jer najviše izlazi iz okvira uobičajenih očekivanja. Istovremeno je veseo i suvremen, a odiše toplinom i tradicionalnim blagdanskim duhom”, komentirala je umjetnica.

Kroz godine su etiketu Ožujskog Božićnog piva oslikali brojni renomirani umjetnici i umjetnice, a među njima i Tea Jurišić, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Ivan Blažetić Šumski, Saša Šekoranja, Stipan Tadić, Kaja Kajfež i mnogi drugi.

“Oslikavanje Božićnog piva već je 35 godina tradicija Zagrebačke pivovare, a kroz taj period imali smo čast surađivati s izuzetno talentiranim hrvatskim umjetnicima. Ove godine posebno smo sretni što imamo priliku surađivati s Matejom čiji dizajn ‘Ulični svirači’ savršeno dočarava blagdansku atmosferu na jedan svjež i originalan način – odmah smo se povezali s njezinom idejom i procijenili da je upravo njezina vizija najbolji izbor za naše 35. izdanje. Naša želja je u ovom periodu godine dodatno doprinijeti stvaranju ugodne blagdanske atmosfere u našem društvu”, izjavio je senior brand manager Zagrebačke pivovare, Zlatko Novaković.

Kreiranje etikete Božićnog piva s vremenom je zaista postalo blagdanska tradicija koja pruža priliku domaćim umjetnicima da svoju viziju blagdana prenesu na jedinstveno “platno” – ambalažu Božićnog piva.

“Ovaj projekt, koji povezuje umjetnost s našim proizvodom na jedinstven način, je projekt koji je nama u Zagrebačkoj pivovari posebno drag. Svake godine surađujemo s istaknutim hrvatskim umjetnicima, čime doprinosimo promociji domaće umjetničke scene i pružamo našim potrošačima nešto novo i drugačije”, izjavila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare i dodala kako su izuzetno ponosni jer Božićno pivo danas predstavlja savršen spoj tradicije, kreativnosti i lokalne kulture te simbolizira sve ono što blagdani jesu – druženje s najmilijima u miru, radosti i veselju.

Božićno pivo je dostupno u limenkama 0,5L u trgovinama diljem Hrvatske.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Vinski trendovi 2025: Novo doba u vinskom svijetu

Što nas čeka? Lagana vina, održivost i povratak provjerenim...

Premijera Mladih Malvazija: Vinistrin 13. En Primeur u Zagrebu

Oko 70 istarskih vinara 10. veljače u hotelu Esplanade...

Bečki Würstelstand: Srce ulične kulture koje je osvojilo UNESCO

Ikonični kiosci s kobasicima postali su simbol bečkog duha...

GORAN VRABEC:”Ljuto nije kazna, već pojačivač okusa svakom jelu”

Goran Vrabec, mladi poljoprivrednik i osnivač brenda "Volim ljuto",...