Nova hrvatska aplikacija povezuje tvrtke i radnike u sektoru ugostiteljstva, logistike, maloprodaje i hotelijerstva, omogućujući fleksibilan i siguran rad
Brz i jednostavan pristup honorarnim poslovima od danas je moguć u samo nekoliko minuta. Aplikaciju Komba pokrenuli su troje hrvatskih osnivača – Bruno Plišo, Bruna Ćorić i Mladen Vulović – te su jučer u Hotelu Zonar predstavili platformu koje omogućuje brz i jednostavan pristup honorarnim poslovima u sektorima ugostiteljstva, logistike, maloprodaje i hotelijerstva. Komba je platforma koja omogućuje tvrtkama da brzo popune privremene radne pozicije putem jednostavne aplikacije. Korisnici aplikacije, poznati kao Komberi, mogu se prijaviti na radne smjene po svom izboru, čime dobivaju fleksibilne mogućnosti rada, dok klijenti dobivaju pouzdanu podršku kad im je najpotrebnija. Ono što osnivači s ponosom ističu je i činjenica da aplikacija nudi sigurnost i fleksibilnost rada, a i potiče transparentnost poslovanja i borbu protiv rada na crno.
Da je predstavljanje aplikacije pobudilo veliko zanimanje, najbolje svjedoče prizori nekoliko minuta prije samog početka događanja gdje je bilo nemoguće pronaći sjedeće mjesto. Na događanju su prisustvovali brojni partneri, klijenti i mediji, a panel raspravu moderirao je Joško Lokas.
Bruno Plišo, jedan od osnivača, prisjetio se vlastitih izazova u ugostiteljskom sektoru koji su ga potaknuli na pokretanje ove platforme. “Jednom prilikom sam imao last-minute rezervaciju od hrvatske nogometne reprezentacije, ali zbog nedostatka radne snage, nisam je mogao prihvatiti. To me iskustvo potaknulo na razmišljanje o mogućnostima rješavanja sličnih problema privremene radne snage s kojom se mnogi ugostitelji susreću, a što je dovelo do ideje razvoja Kombe” izjavio je Plišo nadodavši da je vizija aplikacije stvoriti platformu koja brzo i jednostavno povezuje klijente s Komberima, posebno u trenucima kada su dodatne ruke ključne za kvalitetnu uslugu.
“Puno ljudi u mom krugu tražilo je opcije za dodatni rad koji omogućava solidne prihode bez trajnih ugovornih obveza. Tako je nastala ideja Kombe – platforme koja Komberima omogućava fleksibilnost i sigurnost. Željeli smo stvoriti platformu kojom ćemo omogućiti dodatne izvore prihoda svima koji imaju potrebu za fleksibilnim radnim opcijama” rekla je suosnivačica Kombe Bruna Ćorić koja je na panelu istaknula da je ideja za Kombu nastala iz želje za fleksibilnim radnim mogućnostima koje bi mnogima olakšale spajanje poslovnih prilika s privatnim obvezama.
U sklopu predstavljanja održana je i panel rasprava na kojoj su, uz osnivače, sudjelovali poznati ugostitelj Mate Janković, vlasnik restorana Sol, te Nikolina Šiljeg, jedna od prvih korisnica aplikacije koja na kontu ima više od petnaest odrađenih smjena. Nikolina je s okupljenima podijelila svoje iskustvo korištenja Kombe. “Komba mi omogućuje potpunu kontrolu nad mojim rasporedom i biram smjene koje odgovaraju mojim obvezama” naglasila je Šiljeg. Mate Janković istaknuo je da je pouzdana radna snaga ključna za funkcioniranje high-end restorana poput njegovog te potvrdio jednostavnost korištenja aplikacije Komba. “S Kombom je pronalazak ljudi brz i jednostavan, što omogućava visoku razinu usluge i stabilnost u radu” naglasio je Janković.
Osnivači vjeruju da će Komba unaprijediti procese mnogim poslovanjima, omogućujući brže i učinkovitije povezivanje korisnika i klijenata kroz inovativnu platformu. Nakon uspješnog lansiranja u Hrvatskoj, planiraju daljnji rast i širenje na europska tržišta, uz kontinuirano unaprjeđenje i prilagodbu potrebama korisnika i tržišta rada.