Ovaj sadržaj je samo za članove
Europsko prvenstvo: Prilika za rast ugostiteljskog poslovanja
Ako želite iskoristiti priliku koju donosi Europsko prvenstvo, važno je primijeniti posebne strategije koje će privući nogometne navijače i povećati vaše poslovanje. Evo nekoliko ključnih savjeta kako postići uspjeh u svom restoranu tijekom Europskog prvenstva 2024.:
- Jelovnici s temom nogometa
Kreiranje specijalnih jelovnika i ponuda prilagođenih zemljama sudionicama Europskog prvenstva može značajno unaprijediti ugostiteljsko poslovanje tijekom ovog važnog sportskog događaja. Umjesto standardne ponude, razmislite o uvođenju tematskih jelovnika koji održavaju kulinarske specijalitete nogometnih nacija. Ovakav pristup ne samo da obogaćuje gastronomsko iskustvo vaših gostiju, već i stvara autentičnu atmosferu koja privlači navijače i ljubitelje različitih kuhinja. Primjerice, možete kreirati talijanski tapas meni koji uključuje razne male porcije talijanskih delicija, omogućavajući gostima da uživaju u bogatstvu okusa Italije dok prate utakmice. Alternativno, njemačka ponuda piva i kobasica može biti savršen izbor za one koji žele okusiti autentične njemačke specijalitete. Kombinacija raznovrsnih njemačkih piva i tradicionalnih kobasica s prilozima kao što su kiseli kupus i pereci, stvara jedinstveni kulinarski doživljaj. - Događaji javnog gledanja
Prijenos uživo utakmica u vašem restoranu može značajno povećati posjećenost i privući ljubitelje nogometa, stvarajući uzbudljivu i svečanu atmosferu. Postavljanje velikih ekrana omogućit će gostima da uživaju u vrhunskom vizualnom doživljaju, dok odgovarajući doprinose stvaranju autentičnog doživljaja stadiona. Kako biste dodatno privukli posjetitelje, razmislite o ponudi specijalnih pića koja će dodatno obogatiti njihovo iskustvo. Kreirajte posebna pakiranja piva koja reflektiraju popularne brendove zemalja sudionica ili osmislite jedinstvene koktele inspirirane nacionalnim bojama timova. - Rezervacije i grupne ponude
Kao biste maksimalno iskoristili priliku koju pruža Europsko prvenstvo, razmislite o prihvaćanju raznih rezervacija za grupe i ponudite posebne pakete prilagođene većim skupinama. Ova strategija ne samo da povećava posjećenost, već i stvara jedinstveno iskustvo za vaše goste. Posebni paketi za grupe također mogu uključivati dodatne pogodnosti kao što su popusti na određene artikle, besplatni deserti ili ekskluzivni pristup određenim dijelovima restorana. Ove pogodnosti potiču grupe da se odluče za vaš restoran kao mjesto okupljanja Europskog prvenstva. - Oglašavanje i promocija
Iskoristite snagu svojih društvenih mreža i lokalnih prilika za promoviranje vaših ponuda tijekom Europskog prvenstva. Korištenjem profila na društvenim mrežama možete efikasno privući pažnju na vaše posebne EURO ponude. Stvaranje atraktivnih grafika i videozapisa ključno je za privlačenje i zadržavanje interesa potencijalnih gostiju, pružajući im uvid u jedinstveno iskustvo koje nude vaši prostori tijekom ovog velikog sportskog događaja. - Događaji vezani uz nogomet
Pored javnog prikazivanja utakmica, razmotrite organiziranje dodatnih događaja usmjerenih na nogomet, kao što su igre klađenja, zabavni programi tijekom poluvremena ili natjecanja. Ovi dodatni sadržaji ne samo da obogaćuju iskustvo posjetitelja, već i jačaju njihovu lojalnost prema vašem ugostiteljskom objektu, pružajući im dodatnu zabavu i angažman tijekom trajanja Europskog prvenstva. - Produženo radno vrijeme
S obzirom na to da se neke utakmice mogu odigravati kasno navečer, važno je razmotriti prilagodbu radnog vremena vašeg ugostiteljskog objekta kako biste omogućili nogometnim navijačima da uživaju u prijenosu utakmica u vašem restoranu. Ova prilagodba će ne samo zadovoljiti potrebe gostiju za praćenjem sportskih događaja uživo, već i povećati posjećenost vašeg objekta tijekom kasnih večernjih sati. - Sigurnost i udobnost
Prije ponosa utakmica, važno je provjeriti jesu li vaši objekti u skladu s primjenjivim sigurnosnim standardima. Osigurajte dovoljno prostora kako bi gledatelji mogli udobno pratiti utakmicu. Također, razmislite o prilagođavanju glasnoće televizora ili audio sustava kako biste stvorili prikladnu atmosferu. - Ponude nakon utakmice
Nakon završetka utakmice, razmislite o ponudi posebnih promocija poput “popusta nakon utakmice” i “kasnonoćnih grickalica” kako biste privukli goste koji su možda propustili prijenos ili jednostavno žele nešto pojesti nakon sportskog događaja. Ova strategija može povećati posjećenost vašeg ugostiteljskog objekta i dodatno zadovoljiti potrebe gostiju za kasnovečernjim obrocima ili užicima nakon uzbudljivih sportskih aktivnosti.
Implementacijom navedenih strategija i prilagođavanjem potrebama nogometnih navijača tijekom Europskog prvenstva, otvaraju se mogućnosti za iskorištavanje punog potencijala ovog događaja u svrhu promocije vašeg poslovanja i povećanja prodaje.