U prva tri kvartala ove godine Istra bilježi stabilan rast u segmentu premium turizma. Podaci eVisitora pokazuju više od 4,8 milijuna dolazaka i više od 29 milijuna noćenja. Hoteli, kampovi višeg standarda i ekskluzivni smještaj ostvaruju najbolje rezultate. Kampanja The Season of Stories HGK-ove platforme Stories – Experience Premium Croatia nastavlja se u Višnjanu. Cilj je promovirati premium segment i povećati vrijednost svakog noćenja.
Istra kao lider u razvoju premium turizma
“Istra je svjetionik Hrvatskoj za razvoj premium turizma. Održivi turizam znači manji broj gostiju, ali visoku kvalitetu ponude. To je ključ razvoja premium segmenta”, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
Događanje se fokusiralo na umrežavanje ključnih dionika, održivost i diversifikaciju ponude. Istaknuta je Istra kao predvodnica kvalitete i inovacija u hrvatskom turizmu.
Rast dolazaka i kvaliteta ponude
“Uspješno ljeto i rujan s osam posto više dolazaka i noćenja nego lani pokazuju napredak. Fokus je na kvaliteti i razvoju premium segmenta. To uključuje vrhunske hotele, kampove i jedinstvena iskustva”, rekao je Denis Ivošević, direktor TZ Istre.ž





Borgo Lapis: prostor za premium doživljaje
Događanje se održalo u Borgo Lapisu, vili koja spaja arhitektonsko nasljeđe i suvremeni dizajn. Estelina Rudan, vlasnica Borgo Lapisa, istaknula je da premium turizam znači nezaboravne i autentične doživljaje povezane s lokalnom zajednicom.
Boris Ružić, dizajner interijera, pojasnio je kako pažljivo oblikovan prostor doprinosi kvaliteti premium iskustava. Posjetitelji su uživali u domaćim gastronomskim delicijama, vinima i maslinovom ulju u autentičnom ambijentu Istre.
Platforma Stories i budućnost premium turizma
Istra je jedna od stanica kampanje The Season of Stories. Cilj je promovirati premium turizam kroz različite lokacije i autentična iskustva. Sudionici su razmijenili ideje, povezali se s ključnim dionicima i upoznali prednosti članstva u platformi Stories. To uključuje nastupe na međunarodnim sajmovima poput ILTM North America.
Kampanja naglašava važnost održivog razvoja, autentičnih doživljaja i luksuznih sadržaja. Time se gradi dugoročno održiv i kvalitetan turizam u Hrvatskoj.