Ovaj sadržaj je samo za članove
Prema istraživanju provedenom diljem Europe, Coca‐Cola Zero Sugar otkriva značaj koji osobni nogometni rituali imaju za navijače. Podaci su prikupljeni neposredno prije početka EURA 2024., pružajući uvid u navike i strasti ljubitelja nogometa.
Istraživanje koje je proveo Odjel za profile tvrtke Kantar za Coca‐Colu otkriva da 69 % europskih nogometnih navijača prakticira određene rituale. Više od dvije trećine anketiranih njemačkih navijača (65 %) izjavilo je da bi također izveo neki oblik rituala tijekom UEFA EURO 2024. Za više od polovice (53 %) europskih navijača, najbolji trenutak za izvođenje rituala je neposredno prije utakmice. Međutim, 41 % talijanskih i 36 % mađarskih nogometnih navijača smatra da je idealno vrijeme za rituale tijekom same utakmice.
5 najvažnijih rituala koje će navijači u Europi izvoditi za UEFA EURO 2024. su:
- Gledanje utakmice s određenim ljudima (26 %)
- Držimo palčeve (23 %)
- Pjevanje himne (20 %)
- Nošenje odjeće za sreću (18 %)
- Sjedenje na određenom mjestu ili gledanje s određenog mjesta (npr. kauč ili stolica) (17 %)
Studija je također otkrila da su navijači voljni izvesti niz rituala kako bi pomogli svojoj momčadi da pobijedi, a na vrhu popisa nalazi se držanje prstiju tijekom cijele utakmice (38 %). U Sloveniji je taj postotak još i veći, sa 61 % ispitanika koji su izjavili da bi cijelih 90 minuta držali prste za svoju momčad ako bi to rezultiralo pobjedom. Rituali odijevanja također su visoko na popisu načina na koje navijači pokušavaju donijeti sreću svojoj momčadi, Tako je 30 % ispitanika bilo spremno promijeniti odjeću, dok je 19 % izjavilo da bi nosilo neobične cipele. U Belgiji, trećina navijača (36 %) prakticira izvođenje rituala sa strane terena, dok više od jednog do deset u Danskoj (14 %) prati publiku i izvodi rituale jer to čine i drugi navijači. Sveukupno, istraživanje pokazuje da su navijači duboko povezani sa svojim nogometnim timovima, pri čemu bi njih 47 % izvelo ritual za svoj tim bez pitanja. Ovi rezultati naglašavaju koliko su osobni običaji i rituali bitni za nogometne navijače širom Europe, posebno u kontekstu velikih natjecanja poput UEFA EURO 2024.
Također, tijekom turnira navijači mogu rješavati Coca‐Cola Zero Sugar kviz “The Believerboard” kako bi saznali kojoj skupini pripadaju na temelju svog pristupa nogometnim ritualima. Imate priliku osvojiti mjesto na UEFA-inom “Zidu dobrodošlice”, koji dočekuje igrače pri ulasku na stadion. Isto tako, mogu uživati u jedinstvenim iskustvima gledanja u područjima Coca‐Cola Brand Experience u zonama za navijače u Njemačkoj i diljem Europe. Coca‐Cola Zero Sugar je lansirala i nove kolekcionarske limenke i boce diljem Europe za UEFA EURO 2024.
“S #TheRitualCup želimo proslaviti i osvježiti sve nogometne navijače dok izvode strastvene rituale podrške svom timu na svoj jedinstveni način. Radujemo se što ćemo navijačima donijeti “Pravu čaroliju” i odličan okus Coca‐Cole Zero Sugar tijekom jednog od najuzbudljivijih sportskih trenutaka u godini – Europskog prvenstva 2024. u Njemačkoj i dalje”, rekao je predsjednik marketinga Coca‐Cole i direktor marketinga za Europu u The Coca‐Cola CompanyTM, Javier Meza.
U svibnju 2024. godine, Kantarov odjel Profiles proveo je sveobuhvatnu studiju za Coca-Colu. Istraživanje je obuhvatilo 16.804 ispitanika na devet europskih tržišta: Belgiji (2001), Hrvatskoj (2001), Danskoj (2000), Njemačkoj (2001), Mađarskoj (2000), Italiji (2000), Španjolskoj (2000), Engleskoj (2000) i Sloveniji (801).