U posebnoj kuhinji u veleprodajnom centru u Jankomiru, METRO je predstavio svoj novi slastičarski asortiman 60 proizvoda za profesionalnu upotrebu
U četvrtak, 16. veljače, u posebnoj kuhinji u veleprodajnom centru u Jankomiru, METRO je predstavio svoj novi slastičarski asortiman 60 proizvoda za profesionalnu upotrebu. Poznati chef Robert Hromalić iz renomiranoga Le Kolača održao je radionicu na kojoj je predstavio okupljenima, slastičarskim stručnjacima i zaljubljenicima u slatke delicije, novosti u ovom asortimanu.
Pred publikom je chef Hromalić demonstrirao brojne mogućnosti novih proizvoda pripremivši četiri različite vrste slastica, sve od sastojaka koji se mogu pronaći na policama METRO-a. Od kolača do profinjenih desertnih kreacija, chef Hromalić je očarao sve prisutne svojim majstorskim vještinama i kreativnošću.
Radionica je pružila priliku svim prisutnima da se upoznaju s novim proizvodima, nauče nove tehnike te pronađu inspiraciju za svoje buduće slastičarske poduhvate. Svi sudionici oduševljeno su napustili događaj, s puno novih ideja i znanja koje će primijeniti u svojim slastičarskim projektima.
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.