Lazanje obaraju rekorde među Hrvatima!

Preko 240.000 dostavljenih porcija tjestenine u Hrvatskoj u protekloj godini, a najviše se naručivalo tijekom eurovizijske večeri 11. svibnja

Povodom Međunarodnog dana tjestenine, Glovo otkriva kako su lazanje osvojile Hrvatsku. Prema podacima Glova, lazanje su ove godine postale najtraženiji specijalitet među Hrvatima, bilježeći izvanredan rast narudžbi diljem zemlje.

U proteklih 12 mjeseci dostavljeno je preko 240.000 porcija raznih jela od tjestenine, a najviše narudžbi zabilježeno je 11. svibnja, u noći finala najpoznatijeg glazbenog natjecanja u Europi. Ta je večer označila vrhunac potražnje, potaknutog izvedbom hrvatskog predstavnika, što je pokrenulo pravi val naručivanja lazanja.

Najveći broj narudžbi zabilježen je u Zagrebu, Splitu i Osijeku, dok je Šibenik prednjačio po porastu potražnje. Glovo povodom Međunarodnog dana tjestenine, koji se obilježava 25. listopada, donosi uvid u nove trendove konzumacije tjestenine među Hrvatima, potvrđujući lazanje kao apsolutni hit godine.

Hrvati imaju sve veći apetit za tjesteninom, jer je potrošnja tjestenine porasla za 17 posto u posljednjih 12 mjeseci. Posebno se ističu Šibenik s porastom od 43 posto, Split s 30 i Zadar sa 17 posto, dok Zagreb ne silazi s vrha, s više od polovice svih narudžbi.

Zanimljivo je da su Hrvati pratili finale najvećeg glazbenog natjecanja u Europi i podržavali hrvatskog predstavnika uz lazanje jer se u subotu, 11. svibnja, naručilo najviše jela s tjesteninom.

Špageti i lazanje su ovogodišnji favoriti, a bolognese uvjerljivo vodi kao najpopularniji umak na trećini svih jela s tjesteninom. No, nije sve u klasičnim okusima, jer sve više Hrvata poseže za zdravijim opcijama, poput vegetarijanskih tjestenina, koje bilježe porast od 19 posto.

Uz tako veliki apetit za tjesteninom, jedno je sigurno – Hrvati znaju kako uživati u dobroj talijanskoj hrani!

Glovo je pionirska aplikacija s više kategorija koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev od lokalnih restorana, trgovaca i supermarketa, te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je izgraditi najveću online tržnicu kako bi svima omogućio pristup bilo čemu u njihovom gradu u roku od nekoliko minuta. Osnovan 2015. godine u Barceloni, posluje u 23 zemlje u Europi, Srednjoj Aziji i Africi.

Podijeli

Newsletter

spot_img

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Wolt i Revolut ujedinjuju snage u ekskluzivnoj suradnji

Korisnici Revolut Premium, Metal i Ultra planova sada uživaju...

Valamar Pical Resort 5*: Investicija koja pokreće budućnost hrvatskog turizma

Sa 139 milijuna eura ulaganja, novi Valamarov resort postavlja...

Inovativna platforma Komba olakšava brzo zapošljavanje na honorarnim poslovima

Nova hrvatska aplikacija povezuje tvrtke i radnike u sektoru...