Dvije mobilne trgovine uspješno pokrenute u Jeddahu
Hrvatski brend Surf’n’Fries, poznat po jedinstvenoj kombinaciji krumpirića i izuzetnom pakiranju, službeno je najavio svoj ulazak na tržište Saudijske Arabije. Ova prekretnica dolazi nakon potpisivanja ugovora o franšizi za Kraljevinu Saudijsku Arabiju, što označava prvi korak marke u ovu dinamičnu zemlju. Surf’n’Fries je započeo svoje poslovanje u gradu Jeddah 30. svibnja 2024. godine.

Franšizni ugovor za Saudijsku Arabiju povjeren je Turkiju AlNowaiseru, uglednom stručnjaku u industriji hrane i pića (F&B) s bogatim iskustvom u upravljanju lokalnim lancima restorana i hotela. Gospodin AlNowaiser istaknuo je svoju predanost visokim standardima kvalitete i izvrsnosti, što je u skladu s vizijom Surf’n’Fries za širenje na globalnom tržištu.
Plan širenja Surf’n’Friesa u Saudijskoj Arabiji započet će fokusiranjem na ključne lokacije u Jeddahu, s dugoročnim ciljem proširenja prisutnosti diljem Kraljevine Saudijske Arabije u narednim godinama. Brend planirati strategiju ulaska na stadione, gdje se već dokazao kao popularan F&B koncept za velike sportske događaje.


Andrija Čolak, osnivač Surf’n’Fries, izrazio je veliko zadovoljstvo ulaskom na tržište Saudijske Arabije, posebno u tako značajnoj zemlji ako što je KSA. Istaknuo je važnost partnerstva s gospodinom AlNowaiserom, koji ne samo da dijeli viziju brenda Surf’n’Fries, već i duboko razumije lokalnu kulturu i potrebe tržišta.
Surf’n’Fries planira izgraditi dugoročni odnos s lokalnim zajednicama u Saudijskoj Arabiji, te se fokusirati na održivi rast i izgradnju vodeće pozicije u segmentu krumpirića i F&B industrije. Posebno na sportskim događanjima.