Gdje u Europi pivo teče u potocima? Hrvatska među liderima u potrošnji po stanovniku!

Češka prednjači, ali Hrvatska ne zaostaje u globalnom poretku konzumacije piva

Pivo, treće najpopularnije piće na svijetu, odmah iza vode i čaja, u Europi se konzumira u rekordnim količinama. Prema podacima World Population Review, Češka je neprikosnoveni lider u pijenju piva, s nevjerojatnih 140,12 litara po stanovniku godišnje. Irska i Austrija slijede na visokom drugom i trećem mjestu, dok je Hrvatska na petom mjestu s 95,77 litara po osobi, što je odličan rezultat u globalnom kontekstu.

Međutim, popularnost piva nije samo stvar količine, već i cijene. U Reykjaviku na Islandu najskuplje je pivo u Europi, gdje ćete za pola litre platiti 10,62 eura. Na drugom kraju ljestvice, najjeftinije pivo možete naći u Čeljabinsku u Rusiji, gdje cijena iznosi samo 0,68 eura.

U Hrvatskoj, cijena piva varira; tako u Splitu možete očekivati 4 eura, a u Zagrebu 3,20 eura za pola litre u ugostiteljskim objektima.

Top 10 zemalja prema potrošnji piva po stanovniku
1. Češka – 140,12 litara
2. Irska – 116,33 litre
3. Austrija – 110,52 litre
4. Bocvana – 107,3 litre
5. Hrvatska – 95,77 litara
6. Poljska – 91,45 litara
7. Njemačka – 91,3 litre
8. Rumunjska – 87 litara
9. Španjolska – 81,21 litra
10. Bugarska – 81,15 litara

Dakle, iako na globalnoj sceni dominiraju Kina, SAD i Brazil, Europa ostaje epicentar ljubavi prema pivu, s Češkom kao nedostižnim liderom.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Europska elita gelata spremna za Svjetsko prvenstvo 2026.!

Njemačka, Francuska, Italija i Belgija osigurale plasman na prestižno...

Ekskluzivni Wine VIP Event u Zagrebu: Spoj vrhunskih vina i gastronomskih delicija!

Najbolji proizvođači i ugostiteljski brendovi na jednom mjestu NAPISAO: TOMISLAV RADIĆ Wine...

Mladi kao pokretači održivog turizma i klimatske prilagodbe

Stručnjaci educirali mlade u Velikoj Gorici o ključnim izazovima...

Hrvati petkom ne odustaju od pizze, a u Miamiju se jede ona od 12.000 $

Boltovo istraživanje otkriva navike ljubitelja brze hrane - dok...