Franck lansirao novu kampanju pod nazivom “Franck svaki dan”

Kreativni koncept agencije Real Grupa ističe dugogodišnju tradiciju i visokokvalitetne proizvode koji su neizostavan dio svakodnevnog života

Franck, vodeći hrvatski brend kave i čajeva, predstavio je novu krovnu kampanju uz poruku “Franck svaki dan“. Kampanja naglašava svakodnevnu prisutnost Franckovih proizvoda u životima potrošača, od mljevene i instant kave do cappuccina, kapsula i čajeva. Kroz vizualnu priču, izmjenjuju se scene koje dočaravaju trenutke iz svakodnevnog života – od ispijanja kave u omiljenom kafiću, preko opuštanja kod kuće, pa sve do pauze na poslu ili na fakultetu. Sve to prenosi snažnu poruku o povezanosti Franck proizvoda s potrošačima u svakom aspektu njihovog dana.

“Kroz kampanju “Franck svaki dan” željeli smo prikazati kako su naši proizvodi prisutni u životima naših potrošača. Franck nije samo brend, već dio svakodnevnog rituala mnogih generacija. Ova kampanja osnažuje tu povezanost i ističe našu sposobnost da odgovorimo na potrebe modernog potrošača uz bogatstvo izbora i vrhunsku kvalitetu. U izvedbi smo se fokusirali na jednostavnost i toplinu, kako bismo kroz jasan i moderan vizualni prikaz približili Franck kao brend koji je generacijama dio naše svakodnevice”, rekao je direktor marketinga Francka, Zvonimir Seki.

Kreativni koncept, koji potpisuje agencija Real grupa, na čelu s kreativnim direktorom Albinom Uršićem, oslanja se na dugogodišnju tradiciju i visoku kvalitetu Franck proizvoda. Redateljski potpis kampanje pripada Ivanu Stojiljkoviću, koji je kroz kadrove uspješno dočarao sveprisutnost brenda Franck u svakodnevnim trenucima.

“Mlađi potrošači ne žele više robovati ustaljenim navikama, oni žele mogućnost izbora u smislu da nigdje ne piše da se kava prvo pije ujutro, a da je čaj rezerviran za večer. Oni kreiraju izbor trenutka za konzumaciju. U kreativnoj egzekuciji kroz različite medije prikazujemo široku paletu različitih ljudi, po godinama, zanimanju i lifestyleu, međutim jedno im je zajedničko… Konzumiraju neki od Franck proizvoda SVAKI DAN!”, pojašnjava Uršić.

Dugoročno, cilj je učvrstiti poziciju Francka kao brenda koji već više od stoljeća stvara vrhunski doživljaj uživanja u kvalitetnoj kavi i čaju, s posebnim naglaskom na pomlađivanje brend imidža i privlačenje mlađe ciljne skupine. Nova kampanja tako nastavlja graditi poveznicu s potrošačima, kao i njihovo povjerenje, pozicionirajući Franck kao neizostavan dio svakodnevnog života.

Franck, osnovan 1892. godine, danas je lider na tržištu kave i čajeva s prepoznatljivim proizvodima poput Jubilarne kave, Franck Cappuccina i bogatog asortimana čajeva. Uz glavne kategorije, asortiman obuhvaća i napitke od cikorije, začine i dodatke jelima. Kompanija je strateški fokusirana na održivi rast kroz ulaganje u inovacije, tehnološku modernizaciju i razvoj proizvoda, čime jača svoju poziciju na regionalnom i međunarodnom tržištu.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

NUTKO NAMAZ OD LJEŠNJAKA I KAKAA – ZA UKUSNIJE I ZDRAVIJE JUTRO

Domaća proizvodnja, 100 % ekološki, veganski, bez konzervansa i...

GASTRO SPEKTAKL GODINE: Marco Pierre White dolazi na Weekend Food Festival u Rovinj!

Svjetska kulinarska ikona potvrđena je kao gost najuzbudljivijeg gastronomskog...

Gastro večera iz snova: Restoran Maksimir postaje kulisa filma Tko pjeva zlo ne misli!

Jedinstvena večera koja spaja kultni film, vrhunsku gastronomiju i...

Osječko-baranjska županija proglašena jednom od najgostoljubivijih regija svijeta!

Prema Booking.com-ovim nagradama za 2025., ova slavonska regija našla...