Somersby novi okusi odgovaraju na rastuću potražnju za voćnim i bezalkoholnim pićima: Somersby Malina Limeta i Somersby Bazga Limeta 0.0.
Osvježenje koje prati suvremene trendove
Somersby je još jednom pokazao zašto predvodi kategoriju cidera – pažljivo osluškuje tržište i razvija proizvode koji odgovaraju potrebama današnjih potrošača.
- Malina Limeta donosi blago alkoholnu, voćno-citrusnu kombinaciju idealnu za ljetne dane.
- Bazga Limeta 0.0 je bezalkoholna varijanta koja se savršeno uklapa u sve veći trend zdravijih i alternativnih opcija.

Atmosfera predstavljanja u Parku Želja
Somersby novi okusi predstavljeni su u kreativnom i zaigranom duhu brenda, u opuštenom ambijentu Parka Želja. Gosti su uživali u glazbi mlade izvođačice Ele Katine, čime je dodatno istaknuta mladenačka i urbana energija Somersby brenda.


Izjava brend menadžera
“Naši novi proizvodi razvijeni su kako bismo odgovorili na sve veći interes za raznolikošću okusa, ali i za bezalkoholnim opcijama za različite prilike. Reagiramo na trendove, ali ostajemo vjerni Somersby filozofiji: zaigran, prirodan i okus koji se pamti.”
– Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja
Podrška kroz kampanje i prodajne kanale
Lansiranje novih okusa prate snažne digitalne kampanje, in-store vidljivost, promotivne aktivnosti i prisutnost u HoReCa i retail kanalima. Cilj? Biti prisutan tamo gdje su potrošači – i u mislima i na policama.
Somersby učvršćuje svoju poziciju
Dobitnik priznanja Best Buy Award i lider u segmentu cidera, Somersby ovim potezom nastavlja svoju misiju: pružiti potrošačima novitete koji osvajaju okusom, ali i emocijom.