Hrvatska tvrtka Pluma Studios postiže globalni uspjeh lansiranjem inovativne knjige u Švedskoj, u suradnji s Lidlom
Pluma Studios, inovativna izdavačka kuća personaliziranih knjiga, ostvarila je novi poslovni pothvat u suradnji s Lidl Švedska (Lidl Sverige). Ovaj projekt označava veliki korak naprijed za malu hrvatsku tvrtku, u regiji poznatijoj pod nazivom Tvornica snova, koja sve više osvaja globalno tržište svojim inovativnim B2B i B2C rješenjima. Njihov najnoviji proizvod, “Laga din egen saga”, personalizirana je knjiga priča i kuharica koja spaja obitelji i djecu u nezaboravno kulinarsko iskustvo. Ovaj projekt švedska je inačica mega popularne Lidlove kampanje u Hrvatskoj pod nazivom “Skuhaj priče svoje”.
“Laga din egen saga” rezultat je devetomjesečnog rada tima od 20 stručnjaka. Knjiga dolazi u pet različitih verzija kako bi odražavala raznolikost obiteljskih struktura: dijete + mama, dijete + tata, dijete + mama + tata, dijete + dvije mame te dijete + dva tate. Cilj je uključiti svako dijete i obitelj, bez obzira na njihov oblik i veličinu, i omogućiti im da stvore vlastitu, jedinstvenu knjigu u kojoj su baš oni glavni junaci.

“Naša misija je osnažiti djecu i zbližiti obitelji diljem svijeta. Ovaj projekt u suradnji s Lidl Švedska odražava našu predanost toj viziji. Nakon mjeseci rada, ponosni smo što konačno možemo predstaviti projekt koji spaja vrhunsku suvremenu tehnologiju i staru, dobru knjigu”, izjavio je CEO i suosnivač Goran Galetić.
S više od 170.000 različitih kombinacija likova, uključujući opcije poput oblika i boje očiju, boje kože, kose i raznih stilova frizura, svaka knjiga je jedinstvena kao i samo dijete koje ju čita. Kreacija likova je zabavan proces, jer roditelji i djeca zajedno mogu birati detalje koji čine njihov personalizirani lik.
Ova suradnja predstavlja ogroman korak za Pluma Studios, koja unatoč svojim skromnim počecima, već niz godina surađuje s jednim od vodećih maloprodajnih lanaca u Europi. Ovim projektom potvrđuju svoj status kao lidera u segmentu personaliziranih proizvoda za djecu i obitelj.


“Na početku su nam mnogi govorili da nećemo uspjeti, no uz puno truda, vizije i predanosti, danas stojimo iza projekta koji je srušio sve rekorde čitanosti u suradnji s Lidl Hrvatska, a već je oduševio i švedsko tržište. ‘Laga din egen saga’ nije samo knjiga – to je iskustvo koje povezuje obitelji kroz kreativnost, kuhanje i igru”, dodao je Galetić.
Za više informacija o ovom projektu posjetite: https://lagadinegensaga.se/ i pratite daljnje vijesti o
budućim suradnjama na https://plumastudios.com/.
Pluma Studios je nesvakidašnja izdavačka kuća specijalizirana za personalizirane proizvode koji osnažuju djecu i zbližavaju obitelj. S inovativnim pristupom i posvećenošću kvaliteti, tvrtka ostvaruje međunarodni uspjeh u suradnji s renomiranim partnerima.