Plazma promiče jednake mogućnosti u sportu za djevojčice i dječake

Kampanjom “Jednaki u sportu”, Plazma naglašava važnost jednakog pristupa sportu za svu djecu, ističući njegovu ulogu u razvoju

Plazma keksi novom kampanjom pozivaju na jednakost u sportu. Kao odgovorna podrška zajednici i dugogodišnji partner Sportskih igara mladih, Plazma naglašava kako je sport iznimno važan za razvoj djece te je nužna njegova dostupnost svima – i djevojčicama i dječacima. Istraživanje organizacije Women in Sport, pokazalo je kako se više od polovice djevojčica prestalo baviti sportom do svoje punoljetnosti zbog straha od osuđivanja i nedostatka samopouzdanja. Upravo iz tog razloga kampanja je direktno povezana s ovogodišnjim Sportskim igrama mladih koje već gotovo tri desetljeća u fokus stavljaju upravo jednakost i prijateljstvo između djece, bez obzira na sve različitosti.

Naime, u Hrvatskoj i ostatku svijeta i dalje velik broj djevojčica odustaje od sporta u sve ranijoj dobi zbog različitih stereotipa ili nedostupnosti željenog sporta u njihovoj blizini. Istraživanje koje je organizacija Women in Sport provela među 4000 dječaka i djevojčica (2022.) pokazala je da većina djevojčica prestaje sudjelovati u tjelesnim aktivnostima zbog straha od osjećaja da ih drugi osuđuju, manjka samopouzdanja ili osjećaja nesigurnosti na otvorenom. Dok je 6 od 10 dječaka sebe opisalo kao sportaše, samo 4 od 10 djevojčica su rekle isto, a 55 posto ih se prestalo baviti sportom do svog 18. rođendana. O nejednakosti u sportu u svijetu i važnosti te teme govori i podatak da su Olimpijske igre  2024 prve igre u povijesti s punom rodnom ravnopravnošću na terenu, zahvaljujući raspodjeli jednakog broja kvota za žene i muškarce od strane Međunarodnog olimpijskog odbora.

Upravo u tome leži ideja za kampanju “Jednaki u sportu”. Djeca ne prave razliku po spolu, boji kože ili nacionalnosti, za njih ne postoje nejednakosti, osim ako su im one nametnute putem odgoja ili od strane društva. Plazma stoga poziva sve dionike da podrže kampanju i pridruže se u borbi za jednakost u sportu od najranije dječje dobi. U sklopu kampanje “Jednaki u sportu” lansirano je i limitirano pakiranje Plazma keksa kojim ovaj brend želi podići svijest o važnosti podrške djeci u sportu. Upravo se ta jednakost potiče na Plazma Sportskim igrama mladih kojima su omiljeni keksi dugogodišnji partneri.

Plazma Sportske igre mladih najveća su sportsko-amaterska manifestacija u Europi, održavaju se već 28 godina te promoviraju toleranciju, jednakost, prijateljstvo, solidarnost, inkluzivnost i fair play. Nakon održane državne završnice u Rijeci, svi pojedinci i ekipe finalisti putuju u Split na veliko međunarodno natjecanje. Na ovom jedinstvenom sportskom događaju sudjeluju djevojčice i dječaci, u jednakim uvjetima s jednakim mogućnostima. Upravo su zato Plazma Sportske igre mladih idealno mjesto za edukaciju i pozivanje na podršku svoj djeci u svim sportovima. Samo je ove godine u Hrvatskoj na igrama sudjelovalo više od 110.000 djece i mladih.

Veliko međunarodno finale 28. Plazma Sportskih igara mladih održat će se u Splitu, od 21. do 24. kolovoza. Više informacija o rasporedu i programu te kampanji “Plazma – jednaki u sportu” dostupno je na web stranici.

Podijeli

Newsletter

spot_img

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Svjetski uspjeh Barcaffè barista: Aleš i Marko briljirali na globalnoj Latte Art pozornici

Upoznajte Aleša Gorenca i Marka Podbrežničkog - vrhunske bariste...

Arena Hospitality Group ostvarila rekordne prihode i dobit u prvih devet mjeseci 2023.

Konsolidirani prihodi premašili 125 milijuna eura uz godišnji rast...

Dva desetljeća izvrsnosti: Obiteljski i mali hoteli oblikuju hrvatski turizam

Na obljetnici u splitskom hotelu Park istaknuta je ključna...

Slunj – Primjer održivog razvoja i kulturne baštine u turizmu: Proslava prestižne nagrade UN-a

Godinu dana nakon priznanja UN-ove Svjetske turističke organizacije, Slunj...