Adio lito: METRO EXTRA u Zadru okupio poduzetnike i ugostitelje Dalmacije

Zadar, 15. listopada 2025. – Tvrtka METRO Hrvatska održala je u zadarskom Kapetanskom parku događanje METRO EXTRA – Adio lito. Na jednom mjestu okupilo se više od 1.500 ugostitelja, trgovaca i poduzetnika iz Dalmacije.

Događanjem je simbolično obilježen kraj turističke sezone. METRO je predstavio rješenja i alate za profesionalce u ugostiteljstvu i maloprodaji.

adio lito metro extra okupio ugostitelje i poduzetnike
FOTO: METRO Hrvatska

Podrška METRO-a profesionalcima tijekom cijele godine

Na ovogodišnjem METRO EXTRA -Adio Lito, sudionici su mogli upoznati digitalne platforme, usluge dostave i programe podrške koje METRO nudi. Poseban naglasak stavljen je na asortiman domaćih proizvoda i digitalne alate za upravljanje poslovanjem.

Događanje je bilo i prilika za razmjenu iskustava i umrežavanje poslovnih partnera. METRO je time još jednom potvrdio ulogu pouzdanog partnera hrvatskog ugostiteljstva.

Zahvala partnerima i fokus na razvoj

„Događanjem Adio lito želimo zahvaliti svim našim partnerima i kupcima koji su svojim radom i predanošću doprinijeli još jednoj uspješnoj sezoni. METRO će i dalje ulagati u razvoj rješenja koja im pomažu da budu konkurentniji i učinkovitiji – bilo kroz digitalne alate, dostavne usluge ili podršku domaćim proizvođačima. Naš je cilj ostati pouzdan partner hrvatskim ugostiteljima i trgovcima tijekom cijele godine,“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.

Igor Kotoran, direktor marketinga metro hrvatska
FOTO: Igor Kotoran / METRO Hrvatska

Gastronomski i glazbeni program

U gastronomskom dijelu nastupili su poznati dalmatinski chefovi Vjeko Bašić (Konoba Boba), Dino Šeparović (Konoba Kala) i Damir Tomljanović (Foša Zadar). Pripremili su jela inspirirana lokalnim namirnicama i suvremenim pristupom mediteranskoj kuhinji.

U glazbenom dijelu programa nastupila je Severina, a večer je završila koncertom benda Dišpet.

zabava na metro extra
FOTO: METRO Hrvatska

METRO – vodeći partner HoReCa sektora u Hrvatskoj

METRO je u Hrvatskoj prisutan od 2001. godine, kada je otvoren prvi veleprodajni centar u Zagrebu. Danas posluje s deset centara diljem zemlje. Tvrtka ima vodeću poziciju na HoReCa tržištu s udjelom od oko 26 %.

Uz HoReCa sektor, METRO je usmjeren i prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima. Kupcima pruža stalnu podršku i pomaže im u razvoju poslovanja.

Podijeli

Newsletter

Aktualno

Slični članci
POVEZANO

Valamar ostvaruje rast poslovanja u skladu sa strateškim ciljevima

Poreč, 23. listopada 2025. – Prema objavljenim rezultatima za...

Raise the Bar Youth: Program koji učenicima otvara vrata uspješne karijere u turizmu i ugostiteljstvu

Zagreb, 21. listopada 2025. – Sve srednje turističke i...

Splitski restoran Mokosh među najboljim svjetskim projektima dizajna interijera

Veliko priznanje hrvatskom dizajnu Restoran Mokosh iz Splita uvršten je...

Šibenik domaćin ključnog skupa stručnjaka kamping industrije

Šibenik će od 27. do 29. listopada biti središte...