Humanitarna kampanja “Kilogram dobrote” hotela Mövenpick Zagreb ove je godine prikupila rekordnu količinu donacija, koje su dostavljene udruzi “DOBRI DOBRIM DoDo”
Nikad veći broj kilograma, više od 720 prikupljeno je u ovogodišnjoj humanitarnoj kampanji hotela Mövenpick Zagreb koja je trajala od 15. listopada do 15. studenog. Kilogram dobrote globalna je inicijativa poznatog međunarodnog brenda Mövenpick Hotels & Resorts, kojoj se od otvorenja 2022. priključio i ovaj zagrebački hotel i tako se od početka poslovanja aktivno uključio u razvoj lokalne zajednice.
Mövenpick Zagreb ove je godine udružio snage s udrugom “DOBRO DOBRIM DoDo”, koja će se pobrinuti da prikupljena hrana, pelene, higijenske potrepštine, kolica, sjedalice, igračke, odjeća i obuća, školski pribor, informatička oprema, slatkiši za djecu, hrana za kućne ljubimce, namještaj i kućanski aparati, kao i građa i alati za objekte stradale u potresu…, stignu na prave adrese.
Nakon što je lani u ovoj inicijativi u suradnji s udrugom “Dobra volja” prikupljeno više od 520 kilograma, a preklani za SOS Dječja sela u Lekeniku i Ladimirevcima više od 509 kilograma, ove se godine lanac dobrih djela nastavio u suradnji s jednom od najaktivnijih udruga u regiji koja djeluje i izvan granica Hrvatske i humanitarnu pomoć šalje u zemlje pogođene ratom i prirodnim katastrofama.
„U ime naše udruge želio bih zahvaliti djelatnicima hotela Mövenpick Zagreb na izvrsno organiziranoj humanitarnoj akciji, a njihovim partnerima, gostima i svim ljudima dobre volje koji su u hotel donosili ili slali svoje pakete, na velikom angažmanu i nesebičnim donacijama. Ova humanitarna inicijativa još je jednom pokazala kako zajedništvom i solidarnošću možemo ostvariti nevjerojatne rezultate. Svaka donacija, bez obzira je li velika ili mala, neprocjenjive je vrijednosti, jer osim što pomaže onima kojima je to najpotrebnije, povezuje nas u misiji stvaranja boljeg društva“, rekao je predsjednik udruge “DOBRO DOBRIM DoDo”, Senad Palić.
Leonardo Buzov Vulas, direktor hotelskih operacija Mövenpicka Zagreb istaknuo je kako je Kilogram dobrote postao tradicionalna akcija koju od početka podržavaju partneri i gosti hotela od velikih tvrtki do građana koji osobno donose donacije i tako šire ljubav i dobrotu.
“Ove je godine humanitarna kampanja nadmašila sva naša očekivanja i siguran sam da će pomoći mnogim obiteljima kojima je to potrebno. Aktivnim uključivanjem lokalne zajednice u “Kilogram dobrote” promičemo vrijednosti solidarnosti i zajedništva i konkretno pridonosimo stvaranju pozitivnih promjena u društvu. Koristim priliku zahvaliti svima koji su sudjelovali, od velikih tvrtki i organizacija kao što su Rox d.o.o., Nestle Adriatic, PAGO Croatia, E-Uredski, Bazzar.hr, Dječji vrtić “Bajka” do vjernih influencera poput Gladnog Mile, Sandre Rončević, Marija Valentića, Tiktalkerice… Tu su i građani koji su svakodnevno donosili svoje Kilograme dobrote i tako pridonijeli obaranju novog rekorda, iznimno važnog u borbi protiv siromaštva i socijalne isključenosti”, rekao je Buzov Vulas.